jag ska slicka dina läppar

Jag har tenta på fredag men har inte öppnat litteraturen på säkert tre veckor? Skjut mig. Egentligen är det intressant, men just för tillfället vet jag inget tråkigare än arrende och pantbrev. Har inte ord för hur omotiverad jag är... har såklart ingenting att skriva här, men behöver en anledning till att låta böckerna förbli stängda ett tag till.
 
 
Staden är kall som fan och det blir mörkt alldeles för tidigt och min kappa har redan gått sönder och hunden släpper päls som hamnar exakt överallt - så jag är inte riktigt lika positivt inställd till hösten som förut. Jag förebereder mig inför en lång, kall vinter (avskyr november-februari så hårt, förutom de max två magiska dagarna) och ser redan fram emot april och ispromenader med bae iklädd bara en tunn tröja och solbrillor. 
 
Mitt knä är fortfarande inte bra så nu har jag ordinerat vila, stretching och självmassage. Fysisk sjukdom och smärta fuckar sönder mig; jag begränsas och mina rutiner går i kras och nu är jag ångestskakande och depersonaliserande, flippar när som. Men det är okej ändå, om jag får mitt kaffe och mina kardemummaskorpor och slipper snubbighet så klarar jag mig - ge mig några dagar så är dessa problem ersatta med något annat. 
 




namn
spara?

e-post


blogg


har du lärt dig att stå vid ditt ord?