är jag svartvit inuti?

✿ ✖ ▲
 
Har verkligen ingenting att säga. Ute har det varit under minus tjugo grader i typ en vecka och lika kallt har det varit i hjärtat... eller hjärnan... jag minns inte vad skillnaden är längre. Jag vet inte hur jag mår, vet bara att jag är så jävla tom. Tom på precis allt.Jag undrar om jag någonsin kommer kunna bestämma mig för om det är bättre att känna allt eller att känna ingenting?
 
Jag förfaller. Tar mig utanför huset om det inte gäller träning eller promenad med hunden. Jag vet att det inte blir bättre om jag inte tar tag i saker - men hur fan ska en kunna ta tag i saker när en inte ens orkar duscha? Knappt någonting intresserar mig och jag pendlar alldeles för snabbt, har ingen kontroll över någonting längre. Det bara funkar inte. Den tro på mig själv jag hade för första gången i mitt liv bara rann mig ur händerna... jag vet inte varför.
 




namn
spara?

e-post


blogg


har du lärt dig att stå vid ditt ord?