du skrev våra namn under bron

I förrgår var det helt brutalt norrsken, det skiftade i rosa och jag tappade på riktigt andan för det var så jävla vackert. Varsågod, här får ni en orelaterad bild:
 
 
De senaste dagarna har väl varit stabilare. Vädret har varit så jäkla fint, nacken är okej igen och de svenska äpplena är så magiska. Det känns okej trots att träningen igår gick kukdåligt, domningar är riktigt jävliga och det känns som att en förkylning är påväg - jag orkar vara konstruktiv och inse att jag behöver vila. Så i helgen ska jag nog mest ta det lugnt - dricka te, ta någon lugn promenad med rävdrottningen i höstsolen och göra klart en inlämning. Det är så himla skönt att plugga något som en faktiskt är intresserad av, liksom läsa för att en vill lära sig och inte bara för att klara tentan. Så det flyter liksom på, jag har kontroll och jag gillar den här staden så mycket den här tiden på året.




namn
spara?

e-post


blogg


har du lärt dig att stå vid ditt ord?