om jag hade lite kraft kvar att ge dig

Jag tror inte att det finns någon värre känsla än att vara maktlös. Att vilja hjälpa, att vara tvungen att göra något - men att inte kunna, att inte nå fram. När en inte får ge upp men inte kan fortsätta, för att en själv är för sjuk.



purposes.blogg.se

MAktlöshetskänslan kan ta olika form. Just din, vet jag inte riktigt så mkt om då jag inte tror att jag känt den. Jag har dock känt en annan typ av maktlöshet.

Det de har gemensamt är att det just är maktlöshet man känner, och det är nog så lågt man kan sjunka i sina känslor. Att vilja göra allt, men inte kunna göra ngt.

Hoppas du blir frisk! av det jag tolkar det som så är det inte så enkelt verkar det som, men alla krya på önskningar från mig!<3

Svar: Åh, tack så mycket! <3
nihilisten

2015-04-06 | 12:15:46
http://purposes.blogg.se/
Tr

ja, den situationen har jag varit i nu det senaste. När all energi man har går åt till att fylla sina egna lungor med luft kan man inte ge någon annan mun-mot-mun metoden. Det är svårt att förklara det för den som behöver dig... Kram!

Svar: Kram<3
nihilisten

2015-04-17 | 12:13:01
http://trainoverwater.wordpress.com

namn
spara?

e-post


blogg


har du lärt dig att stå vid ditt ord?