jag såg en film, en man med pistol

 
Och hösten kom. Björkarna har bytt färg och fällt större delen av sina löv inom loppet av tre dagar. Det regnar och inte ens rävdrottningen vill vara ute. Jag har varit förkyld hela veckan, var febrig och däckad i måndags men sedan dess har jag mest känt mig rastlös. Kroppen gör ont av all inaktivitet, men hjärnspökena har i alla fall hållt sig undan. 
 
Jag har äntligen skaffat en ny mobil - så nu kan jag lyssna på hur mycket Honeymoon som helst och har något att peta på när jag är ensam och awkward bland folk. Den är dock lika stor som min hand och jag fattar inte riktigt hur det är tänkt att en ska hålla i den och bära den med sig - jag tappade min iPhone 4 nog mycket liksom!? I alla fall - dela gärna med er av er insta/kik/etc! 




namn
spara?

e-post


blogg


har du lärt dig att stå vid ditt ord?