oktober, och jag håller din hand för hårt

 
Grattis babe. <3

 
Alltså jag dör litegrann. Igår kom en brud fram till mig efter att jag knäböjt och ba "shit, vad kul att se en tjej som lyfter tungt! så inspirerande". Och jag behövde det så mycket just precis då; innan jag åkte till gymmet var jag två sekunder från en fullskalig ångestattack och väl på gymmet så gick det jättedåligt och jag var förbannad och det var en massa män som var störiga och knäböj är min absolut sämsta övning. Jag tycker verkligen det är så himla häftigt med människor som vågar ge okända människor komplimanger, sådär fantastiskt osvenskt, för alltså satan vad glad en blir av det! Jag är sämst på att ta till mig av beröm, men en tvingas ju liksom inse att personen verkligen menar det om någon bara kommer fram sådär. 
 
 



Daniella 🌙

men näää vad fint <3

Svar: eller hur!
nihilisten

2015-10-02 | 13:41:15
http://vapenbroder.blogg.se/
Rebecca

så glad för din skull, finaste <3

Svar: 💖
nihilisten

2015-10-02 | 20:15:42
http://rymdstorm.blogg.se

namn
spara?

e-post


blogg


har du lärt dig att stå vid ditt ord?