men även hundratusen röster kan ha fel

Ok, jag ska sluta vara så jävla pessimistisk och tråkig... så här kommer lite positivsm i alla fall. 

 
Igår såg jag The Imitation Game. Helt. Jävla. Magisk. Fantastisk och fruktansvärd berättelse och jag bara orkar inte att Benedict Cumberbatch ska vara så. jävla. magisk. herregu. Om ni inte har sett den så SE DEN och om ni har sett den SE DEN IGEN. Alltså, jag kommer vara knäckt hela jävla sommaren pga detta.
 
Jag ska ju göra precis ingenting förutom att äta och träna hela sommaren... så har ni tips på filmer/serier?



bulldozer.blogg.se

Åh, jag ska dra ner denna på direkten! Och så vill jag rekommendera Breaking Bad om du inte sett den ännu; det är en av få serier jag faktiskt tagit mig igenom. Får jag förresten fråga var i Norrland du bor? Kramar.

2015-06-20 | 00:18:13
http://bulldozer.blogg.se/
Jennifer

Jag såg den för några veckor sedan och håller verkligen med om att den är fantastisk! Benedict är verkligen så bra... Antar att du sett sherlock?
Annars så kan jag tipsa om Game of Thrones och Orange is the New Black, om du inte sett dem :)

Svar: Sherlock och GoT har jag sett. Men inte OitNB, tack!
nihilisten

2015-06-21 | 11:12:34
Daniella 🌙

Du är inte tråkig <3

Svar: Tack fina du<3
nihilisten

2015-06-24 | 07:41:58
http://vapenbroder.blogg.se/

namn
spara?

e-post


blogg


har du lärt dig att stå vid ditt ord?