de bara gör biter ihop och håller käften

Sådär 747 år efter alla andra har jag börjat lyssna på podcasts... Sjukt bra ju! (om det inte vore för att det är helt omöjligt att plugga samtidigt) Så, jag tänkte bara höra om ni har tips på poddar en inte får missa?
 
 
Annars så flyter det väl på. Jag dricker shitloads med koffein fastän jag är ständigt opåverkad. Dagar passerar och inombords stressar jag sönder men jag förblir passiv. Jag intalar mig själv att jag har all tid i världen - herregud, jag är inte ens tjugo år, jag behöver inte veta vad jag vill ännu, jag klarar mig, det kommer lösa sig ändå - men det är svårt att tro på det i samhället vi lever i. Det är svårt att inte få ångest av att vara på drift.
 



Jennifer

Glädjeflickorna med bl.a. Lady Dahmer! Om du gillar henne :)
Och sommarpratarna i P1 om du inte redan hört!

Svar: Åh, försökte lyssna på Glädjeflickorna men det var så kass ljudkvalité så orkade inte..Men tack för Sommarpratarna!
nihilisten

2015-04-24 | 09:54:23

namn
spara?

e-post


blogg


har du lärt dig att stå vid ditt ord?